מרגש: העסקה שהציע הספר לילד: תספורות לכל החיים תמורת ציונים טובים • צפו

    ישראל פריי 1 Comment on מרגש: העסקה שהציע הספר לילד: תספורות לכל החיים תמורת ציונים טובים • צפו
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קמריאן פוקס בן ה-9 הגיע לפני חצי שנה למספרה של מייק שלטון בצפון קרוליינה, לצורך ביצוע תספורת מיוחדת לה חיכה זמן רב. לכשיגדל, סביר להניח שהוא יציין את היום הזה כיום משמעותי במיוחד, בו מלבד עיצוב השיער – עיצב את כל חייו הבוגרים.

    במהלך התספורת פיתח הספר שיחה עם הקליינט הצעיר, במהלכה התיידדו והילד נתן אמון בספר, ותינה בפניו את קשייו. לקראת סיום, הציע מייק הספר 'דיל' לקמריאן: אתה תדאג להביא ציונים טובים במבחנים בבית ספר, ובתמורה, אני אעניק לך תספורות לכל החיים במתנה.

    ואכן, בשעות הצהריים של יום שלישי האחרון, עמד בפתח המספרה שמח ונרגש בן ה – 9, ובידיו גיליון ציונים מעולים. "אני כאן כדי לקבל תספורת חינם", אמר בתמימות, והספר הנרגש הודיע לנוכחים כי עליהם יהיה להמתין עד שיסיים עם הלקוח החשוב, שיעלה לראש רשימת ההמתנה.

    "כל עוד אתה שומר את הציונים שלך נכון, אני אמשיך לספר אותך", אמר שלטון לילד. אמו של הילד אמרה שהיא מאוד גאה בבן שלה, והודתה לספר שפרס חסות והעניק את התמריץ לבנה.

    "ידעתי שזה יהיה עמוק יותר מאשר רק חיתוך השיער של אנשים", אמר הספר לתקשורת המקומית שהתרגשה מהסיפור, "אתה יכול להשפיע על חייהם של הלקוחות שיושבים אצלך במשך 30 דקות ולעורר אותם לעזוב דרך הדלתות האלה ולעשות משהו גדול".

    הוא ממשיך לעודד אחרים לעשות משהו כדי לגעת בחיים של מישהו אחר: "מצא אדם צעיר או בגיל התבגרות בקהילה שלך ותן להם תמריץ לעשות טוב בבית הספר". אמר שלטון



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא לחינם מפרסמים ,אחרי כל סיפור עומד משהו ובמיוחד אחרי הכתבה הזאת….אז חברים בואו נרבה בעולם דברים כאלו ואז…….